Minden út vezet a királyi strand! (The New World, Magyarország)

Ha minden nap látod az emberek és kövek, van egy olyan érzésem, hogy csak most megy a csúcsforgalom Moszkvában. ahol ugyanaz a tömeg az emberek és az azonos színű épületek. És kiderül, hogy a szem nem nyugszanak a szürkeség és hideg. Még a forró nap és a kék tenger nem díszít megjelenítést. De szükség van elhajt több kilométer, és megnyitja az ellenkező képet.

Ezért mentünk az Újvilágban már kétszer? Mivel úgy döntöttünk, hogy a híres Király Beach (strand, amely fürdött Miklós II) kétféleképpen. Az első út volt rendhagyó - a városközponttól a hegyek, a sziklák le a partra is, amely őrzi a rendőrség, nem csak a strandon, de még a sziklákon. De kapcsolatban ezekkel a jellemzőkkel utunk volt egy árnyék érzelem és szélsőséges. Először is, kifejezetten megtette a nyomvonalat a strand nem. Másodszor, a láb minden pala volt, ami veszélyes, hogy mászni a sziklákon. És harmadszor, ha elkapnak egy bekerített, védett park, utunk véget vethet nem annyira színes és pozitív, mint azokat a tapasztalatokat, hogy adott nekünk a táj körülöttünk! De nem állt meg. Vettünk a különböző üzletek, mert ők fognak tölteni az egész napot ott útnak. Nem kell felhívni sok figyelmet magára, a vidám társaság néha az volt, hogy tartsa a békét. De félúton a part, találkoztunk egy kis csoportja, akik szeretnek bennünket, „egy kicsit” megszegi a törvényt, úgy döntöttünk, hogy pihenni a strandon.

Az út a part egy kicsit nehezebb utat vissza.

Minden út vezet a királyi strand! (The New World, Magyarország)

Önmagában a Cape Kapchik - keskeny ösvényt, melyen főleg nem törli. Az egyik oldalon nyílik a Blue Bay, a másik - a Blue Bay - harmadik egymást követő Bay Village New World. És éppen a Blue Bay, és már ismerős számunkra Király Beach. Tehát megvan neki, ez már a második módszer.